Hlavní stránka
Blog Charter Co se děje Ekonomika Historie Kutil Lidé Loděnice Magazín Marketing Moje loď Napsali před Novinky Plavba Právní poradna Představujeme Rádce Sport Technické novinky Technika Test Test použité lodě Videoprohlídka  
 

 

Být svůj

Loděnice Hanse Group z německého Greifswaldu má nyní velmi barevnou skladbu nabízených modelů, v které nechybí jak z pohledu užitné hodnoty prakticky využitelné produkty, tak i produkty plné emocí, které se rodí jen pro radost. Mezi takové patří Fjord 36 Xpres.

 

Jedinečný design lodi vypovídá o svém majiteli a jeho ekonomické úspěšnosti. Ten, kdo hledá pouze loď na dopravu z místa na místo za odpovídající cenu, ten nikdy neskončí za kormidlem Fjordu. Když jsem poprvé vstoupil na palubu těchto lodí, dlouho jsem jen tak seděl, přemýšlel a vytvářel si profil potenciálního zákazníka. Dlouho proto, protože já jsem jím ve svém založení nebyl. Pak jsem na to přišel a dokázal s duší budoucích majitelů identifikovat.

Když budu mít svůj dům na břehu moře, ať pro stálé bydlení nebo pro rekreaci, a budu se z terasy dívat na roztroušené ostrovy v moři, kam mohu utéci od lidí do opuštěné zátoky nebo klidné restaurace, tak si koupím motorovou loď Fjord. Samozřejmě když budu disponovat dostatečnými finančními prostředky a když budu mít potřebu se odlišit.

Loděnice nabízí ještě větší sourozence 40 Open, 42 Open a 48 Open. Fjord 36 Xpres je poslední a již třetí variací na stejný a nejmenší trup v modelové řadě Fjord. V nabídce je Fjord 36 MY Tender a verze Fjord 36 Open, obě se zabudovaným motorem. Poslední novinka využívá k pohonu dvojici závěsných motorů Mercury Verado, z nichž každý má výkon 350 koní. V této konfiguraci dosahuje loď rychlosti až 45 uzlů. Snahou loděnice je nejen jedinečný design a vysoký výkon lodě, ale také především široké využití kvalitních materiálů a jejich perfektní zpracování. Jedině tak může loděnice uspět v segmentu prémiových motorových lodí.

Přestože Fjord 35 Xpres vypadá na první pohled jako otevřená loď na denní vyjížďku, skrývá ve svém podpalubí kajutu s plnohodnotným dvoulůžkem a sociálním zařízením. Majitelé se tedy nemusí nezbytně na noc vracet do domovského přístavu, a když to podmínky dovolují, mohou strávit noc pod širým nebem. Zajímavé je řešení kotevny, z které se po otevření pouhým stiskem tlačítka vyklopí kotevní lodě a kotva se přes elektrický kotevní vrátek spustí do vody. K dispozici pro odpočinek není jen útulná a designérsky velmi moderně řešená kajuta, ale také více než dostatek možností ke slunění nebo pozorování hvězd na palubě lodě. Na palubě pod pevným bimini je také venkovní kuchyně s chladničkou, na které snadno připravíte jakékoliv pokrmy.

Díky závěsným motorům samozřejmě chybí rozměrná koupací plošina, ale do vody lze pohodlně vstoupit po obou stranách motorů. Zadní část kokpitu může celá sloužit pro slunění anebo lze konfiguraci sedadel přestavět tak, že vznikne jídelní stůl s dvěma protilehlými lavicemi.

Jedinečné ztvárnění této lodě tak nabídne nejen nepřehlédnutelný vzhled a nadprůměrnou plavební dynamiku, ale více praktického využití, než by kdo od takové lodě na první pohled očekával.

 

Technické údaje

Celková délka    11,32 m

Šířka       3,64 m

Ponor    < 1,00 m v závislosti na postavení motorů

Suchá hmotnost                6000 kg

Nádrž na palivo                  600 l

Nádrž na vodu   160 l

Max. rychlost     45 uzlů

Motory 2x Mercury Verado (300/350 k) + Joystick

Základní cena    129 900 eur bez DPH

www.tpscentrum.cz

 

 

 DÁLE JSME NAPSALI 
title

Bente 39

Novinky | Michal Štěpán
title

Maxus 22 – non-stop sólo kolem světa

Co se děje | Pavel Rauner
Tabletový magazín MyBoat
Stahujte ZDARMA, čtěte offline!
AppStore Google Play